حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نتایج پایش فضای کسب‌وکار باید منجر به بهبود این فضا شود

شناسه : 32908 22 فوریه 2020 - 14:23 11558 بازدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پایش فضای کسب‌وکار استان‌ها توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: نتایج این پایش نباید صرفاً محدود به اعلام رتبه استان‌ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های آن شود. به گزارش تبریزما به نقل از ایسنا ،علی جهانگیری […]

نتایج پایش فضای کسب‌وکار باید منجر به بهبود این فضا شود
پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پایش فضای کسب‌وکار استان‌ها توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: نتایج این پایش نباید صرفاً محدود به اعلام رتبه استان‌ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های آن شود.

به گزارش تبریزما به نقل از ایسنا ،علی جهانگیری در جلسه کارگروه پایش فضای کسب‌وکار استان که با حضور مدیر مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد، اظهار کرد: برخی از فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب‌وکار را صحیح نمی‌دانند که نشان می‌دهد شاخص‌های مورد ارزیابی در این پایش باید دقیق‌تر و واقعی‌تر باشد.

وی با تأکید بر این‌که شاخص‌ها و نکات کلیدی این پایش به استان‌ها اعلام شود، افزود: این پایش باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار شود و بر این اساس انتظار داریم به همراه نتایج این پایش، توصیه‌های سیاستی و اجرایی نیز به استان‌ها اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های استان‌ها در پایش فضای کسب‌وکار را ضروری دانست و تأکید کرد: ظرفیت علمی و پژوهشی اتاق ایران باید در راستای بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های اقتصادی استفاده شود و استان آذربایجان شرقی آماده همکاری با این نهاد است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.