حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاه بین‌المللی تبریز و بی‌توجهی به سلامت و منافع شهروندان تبریزی

شناسه : 59010 15 ژوئن 2021 - 15:46 831 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، ششمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و دکوراسیون داخلی در حالی از فردا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز آغار به کار می‌کند که نقدهای فراوانی بر نحوه و زمان برگزاری آن وارد است.اولا، نمایشگاه بین‌المللی تبریز حق برگزاری بیش از یک نمایشگاه مبلمان در طول سال را ندارد این در حالی‌ست […]

نمایشگاه بین‌المللی تبریز و بی‌توجهی به سلامت و منافع
شهروندان تبریزی
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، ششمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و دکوراسیون داخلی در حالی از فردا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز آغار به کار می‌کند که نقدهای فراوانی بر نحوه و زمان برگزاری آن وارد است.
اولا، نمایشگاه بین‌المللی تبریز حق برگزاری بیش از یک نمایشگاه مبلمان در طول سال را ندارد این در حالی‌ست که مدیران نمایشگاه با نامگذاری نمایشگاه‌های مبلمان با عناوین متعدد، این قانون را دور زده و اقدام به برگزاری چندین نمایشگاه تخصصی مبلمان با عناوین و اسامی مختلف می‌کنند که این امر، خسارات جبران‌ناپذیری به فعالان حوزه مبلمان آذربایجان‌شرقی و تبریز می‌کند و سرمایه‌هایی را که می‌تواند در خدمت اشتغالزایی و توسعه استان باشد را به استان‌های دیگر سرازیر نموده و جیب فعالان غیربومی را پر می‌کند.
نکته دیگر، به وضعیت کرونایی تبریز و مخاطرات احتمالی تشدید بیماری کرونا برمی‌گردد. تبریز از چند روز پیش مجددا در وضعیت نارنجی قرار گرفته و براساس هشدارهای وزارت بهداشت و ستاد کرونا، احتمالا این وضعیت تا یک هفته دیگر به مرحله قرمز برسد. در حالی که سفرهای استانی کاندیداهای ریاست جمهوری به تبریز و مطمئنا برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی بواسطه حضور میهمانانی از اقصی نقاط کشور و حجم بالای بازدیدکنندگان، می‌تواند روند شیوع بیماری در تبریز را تسریع بخشد.
و اما بخش سوم ماجرا، مربوط به همزمانی این نمایشگاه با انتخابات شوراها و ریاست جمهوری است. در حالی که همه رسانه‌ها، چهره‌های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم را به حضور گسترده در انتخابات جمعه دعوت می‌کنند، نمایشگاه بین‌المللی تبریز در یک اقدام عجیب ساعت شروع فعالیت نمایشگاه در روز انتخابات را برخلاف همیشه به قبل از ظهر کشانده است که بی‌شک مغایر با سیاست حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای می‌باشد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=21417

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.