حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرمربی گسترش فولاد: تساوی با استقلال عادلانه بود

شناسه : 12790 12 آوریل 2018 - 4:08 406 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه در بازی مقابل استقلال سعی کردیم فوتبال خوب ارائه کنیم، اظهارکرد: هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، راضی به خانه‌های شان رفتند و تساوی حق دو تیم بود. فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران ادامه داد: بازی خوبی بود و صحنه‌های […]

سرمربی گسترش فولاد: تساوی با استقلال عادلانه بود
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه در بازی مقابل استقلال سعی کردیم فوتبال خوب ارائه کنیم، اظهارکرد: هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، راضی به خانه‌های شان رفتند و تساوی حق دو تیم بود.

فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران ادامه داد: بازی خوبی بود و صحنه‌های جذابی را روی دروازه‌ها شاهد بودیم ولی بارندگی در ابتدای بازی، کار روی زمین را سخت کرده بود. 
وی با اشاره به اینکه اولین اشتباهی که مدافع ما انجام داد، گل خوردیم، اضافه کرد: بچه‌ها تلاش کردند، ‌تا شکست نخوریم و در نهایت موفق به این کار شدند. 
کریمی با اشاره به پیروزی هایی تیم استقلال تهران در 5 بازی قبل اظهارکرد: تقابل با این تیم اصلا آسان نبوده و نیست زیرا استقلال یکی از بهترین تیم های ایران بوده و بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم یک امتیاز مقابل این تیم کسب کنیم. 
وی با اشاره به اینکه قرارداد سه ساله با تیم گسترش فولاد دارد؛ افزود: اگر زنده ماندیم، می‌خواهیم الگویی برای تولید به مصرف باشیم یعنی بازیکنان را تولید کرده و به میدان بفرستیم. 
کریمی گفت: مسئولان باشگاه از ما انتظار امتیاز، مردم انتظار بازی خوب و رسانه‌ها نیز بازیکن سازی را دارند. 
به گزارش ایرنا، استقلال تهران با کسب نتیجه مساوی در بازی امروز مقابل تیم گسترش فولاد ٤٨ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم ذوب آهن با تفاضل گل بیشتر به رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد و تیم گسترش فولاد تبریز هم با ٣٥ امتیاز همچنان در رده نهم جدول باقی ماند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.