حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افتتاح پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی شهرک اندیشه در هفته آینده

شناسه : 59683 08 جولای 2021 - 23:51 346 بازدید

شهردار تبریز گفت: در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری بخصوص در مناطق کم‌برخوردار، پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه هفته آینده افتتاح می‌شود. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر با اشاره به اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در دوره پنجم مدیریت شهری تبریز، اظهار کرد: در این دوره به موضوع بازآفرینی شهری در نقاط مختلف […]

افتتاح پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی شهرک اندیشه در هفته
آینده
پ
پ

شهردار تبریز گفت: در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری بخصوص در مناطق کم‌برخوردار، پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه هفته آینده افتتاح می‌شود.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر با اشاره به اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در دوره پنجم مدیریت شهری تبریز، اظهار کرد: در این دوره به موضوع بازآفرینی شهری در نقاط مختلف بخصوص در مناطق کم‌برخوردار توجه ویژه‌ای شده است.
او ادامه داد: در این راستا هشت بلوک از پروژه مسکونی در شهرک اندیشه شامل ۱۲۴ واحد مسکونی حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از تکمیل صددرصدی، هفته آینده افتتاح و تحویل شهروندان می‌شود.
شهین‌باهر همچنین به دیگر پروژه طرح بازآفرینی شهری تبریز اشاره کرد و گفت: بافت چوخورلار را به عنوان پایلوت طرح جابجایی کلید به کلید انتخاب کردیم که حدود ۸۰ درصد آن تملک شده است و پیگیر تأمین منابع مالی برای اتمام بحث تملک هستیم.
او افزود: پروژه تجاری، رفاهی و خدماتی عتیق نیز یک پروژه مهم شهری در تبریز است و ما تلاش می‌کنیم طی چند روز آینده، اقدامات تکمیلی آن را انجام دهیم و بعد از ۱۲ سال این مجموعه را به شهروندان تحویل دهیم.
شهردار تبریز گفت: در این راستا پروژه ۲۴۰ واحدی ارم (اسد گولی) که یک پروژه مسکونی است در ۱۵ بلوک طراحی شده که دو بلوک آن در مرحله بهره‌برداری و تحویل است.
او عنوان کرد: اجرای پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی اندیشه نیز که چند سال تعطیل شده بود، در دوره فعلی مدیریت شهری کار خود را دوباره از سر گرفته و ما تلاش می‌کنیم این پروژه مسکونی تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130121

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.