حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش ۳۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر

شناسه : 57701 12 می 2021 - 15:45 201 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما ،رسول خدابخش در جلسه مقابله با کرونا در اهر، از پلمب دو واحد ورزشی در این شهرتان خبر داد و افزود: هیچ دستوری در خصوص بازگشایی مجدد سالن‌های و باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ نشده است و در صورت مشاهده بازگشایی خودسرانه این مراکز […]

کاهش ۳۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم
اهر
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما ،رسول خدابخش در جلسه مقابله با کرونا در اهر، از پلمب دو واحد ورزشی در این شهرتان خبر داد و افزود: هیچ دستوری در خصوص بازگشایی مجدد سالن‌های و باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ نشده است و در صورت مشاهده بازگشایی خودسرانه این مراکز به جد برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشارع به روند نزولی و تحت کنترل وضعیت کرونایی شهرستان اهر، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی مردم تداوم داشته باشد چرا که تنها راه مقابله با این بیماری منحوس کرونا، رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله شستشوی مستمر دست و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی هم‌چنین بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف نیز تاکید کرد و گفت: اصناف باید همچنان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند چرا که در صورت هرگونه مشاهده تخلف از سوی آن‌ها در این خصوص، واحد صنفی پلمب خواهد شد.

خدابخش گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا در شهرستان اهر تاکنون در مجموع ۷۹۰۵ نفر بیمار کرونایی به ثبت رسیده که متاسفانه از این تعداد نیز ۲۴۶ نفر فوت کرده‌اند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19550

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.