حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساغلام از یکشنبه با تراکتور استارت می زند

شناسه : 10984 20 ژانویه 2018 - 8:41 236 بازدید

تبریز ما: سرمربی جدید و ترکیه ای تراکتورسازی از فردا یکشنبه در تمرینات این تیم حاضر می شود.  تمرینات تراکتورسازی با نظر کادرفنی این تیم امروز تعطیل است و به همین خاطر استارت رسمی ارطغرل ساعلام با سرخپوشان تبریزی به فردا موکول شده است. ساعلام امروز با بررسی شرایط تیم اطلاعاتی درباره تراکتورسازی به دست […]

ساغلام از یکشنبه با تراکتور استارت می زند
پ
پ


تبریز ما: سرمربی جدید و ترکیه ای تراکتورسازی از فردا یکشنبه در تمرینات این تیم حاضر می شود.

 تمرینات تراکتورسازی با نظر کادرفنی این تیم امروز تعطیل است و به همین خاطر استارت رسمی ارطغرل ساعلام با سرخپوشان تبریزی به فردا موکول شده است.

ساعلام امروز با بررسی شرایط تیم اطلاعاتی درباره تراکتورسازی به دست می آورد و فردا با حضور در تمرینات مسائل فنی را زیر نظر می گیرد.

قرار است دستیاران ساعلام نیز امشب یا فردا وارد ایران شوند و او رسما کارش را استارت بزند.

مسئولان تراکتورسازی نسبت به ثبت قرارداد ساعلام در سازمان لیگ و هیات فوتبال هم اقدام خواهند کرد تا او مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیم در بازی با سیاه جامگان نداشته باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.