حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عنوان بهترین اختراع نفت و گاز جهان به مخترع تبریزی رسید

شناسه : 7781 24 اکتبر 2017 - 5:35 409 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مسابقات بین‌المللی اختراعات ICAN کانادا طی روزهای اخیر برگزیدگان خود را معرفی کرد و سید مسعود نیکدل مخترع تبریزی مدال طلا و جایزه ویژه این رقابت‌ها را کسب کرد. به گزارش تبریز ما، بدون شک وقتی خبر جشنواره‌ها و مسابقات جهانی اختراعات علمی در سراسر جهان منتشر می‌شود یک پای ثابت این […]

عنوان بهترین اختراع نفت و گاز جهان به مخترع تبریزی رسید
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مسابقات بین‌المللی اختراعات ICAN کانادا طی روزهای اخیر برگزیدگان خود را معرفی کرد و سید مسعود نیکدل مخترع تبریزی مدال طلا و جایزه ویژه این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش تبریز ما، بدون شک وقتی خبر جشنواره‌ها و مسابقات جهانی اختراعات علمی در سراسر جهان منتشر می‌شود یک پای ثابت این جشنواره‌های علمی  مخترعان ایرانی هستند، آنها با داشتن نبوغ علمی و فکر خلاق خود بازهم در صدر این جشنواره‌ها قرار می‌گیرند و باید گفت در تازه‌ترین مسابقات جهانی اختراعات 2017 ICAN در تاریخ 26 آگوست 2017 در شهر تورنتو کانادا برگزار شد سید مسعود نیکدل، مخترع تبریزی موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه این مسابقات گردید.

سیدمسعود نیکدل در کنار مطالعات علمی و اختراعات خود مدیریت گروه «نیک‌گاز» را نیز برعهده دارد و باهدف توسعه نوآوری و تجاری‌سازی فرآیندهای علمی از 10 سال پیش اقدام به راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه در این گروه نموده و در پرونده علمی و اختراعات وی ثبت پنج  اختراع در زمینهٔ گاز مایع و تجاری‌سازی اختراعات به چشم می‌خورد که این اختراعات  سه سال متوالی موفق به کسب عنوان بهترین اختراع جهان در حوزه نفت و گاز شده‌اند.

در خصوص اختراعات انجام‌ یافته توسط وی و گروه «نیک‌گاز» که سابقه‌ای بیش از 40 ساله در صنعت پتروشیمی و گاز مایع دارد می‌توان به دستگاه تبخیرکننده گاز مایع در فصول سرد سال، تولید گاز مایع بی‌بو مبتنی بر ستون‌های حاوی کاتالیست جذبی، سیستم احیای هوشمند کاتالیست‌های شیرین‌‌سازی گازمایع، سیستم هوشمند توزیع و بارگیری گاز مایع اشاره کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.