حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز مجدد طرح «صبح و ورزش» در ۳۵ پارک

شناسه : 58347 28 می 2021 - 19:51 386 بازدید

شهردار تبریز صبح امروز در پارک باغ‌شهر تبریز دقایقی را در جمع شهروندان حاضر در طرح «صبح و ورزش» حضور یافت. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در حاشیه این برنامه با اشاره ضرورت ترویج و توسعه ورزش همگانی در جامعه، گفت: نهادینه شدن ورزش‌های همگانی یک موضوع مهم در راستای اهداف شهرداری تبریز است […]

آغاز مجدد طرح «صبح و ورزش» در ۳۵ پارک
پ
پ

شهردار تبریز صبح امروز در پارک باغ‌شهر تبریز دقایقی را در جمع شهروندان حاضر در طرح «صبح و ورزش» حضور یافت.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در حاشیه این برنامه با اشاره ضرورت ترویج و توسعه ورزش همگانی در جامعه، گفت: نهادینه شدن ورزش‌های همگانی یک موضوع مهم در راستای اهداف شهرداری تبریز است اما متاسفانه از سال گذشته کرونا باعث شد تا این اتفاق نسبت به گذشته کم‌رنگ شود.
او ادامه داد: با این حال تلاش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی، در فضاهای بزرگ و باز، برنامه‌های توسعه ورزش همگانی اجرا شود.
شهردار تبریز عنوان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری نزدیک به ۴۵ پارک افتتاح شده تا از این فضاها جهت انجام ورزش‌های همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان در محلات استفاده شود.
او ادامه داد: مربیان شهرداری هر روز صبح به اجرای ورزش‌های همگانی در پارک‌ها می‌پردازند و ما تلاش می‌کنیم که این موضوع را در جامعه نهادینه کنیم.
شهین‌باهر گفت: اجرای ورزش‌های همگانی هم‌اکنون در حدود ۳۵ پارک شروع شده و تلاش می‌کنیم در دیگر پارک‌ها نیز برنامه‌های مشابه را اجرا کنیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128874

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.