حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کرار جاسم در راه بازگشت به تراکتور

شناسه : 60195 24 جولای 2021 - 15:47 367 بازدید

به گزارش تبریز ما، کرار جاسم یکی از بازیکنان باکیفیتی است که در لیگ ایران به میدان رفته است البته او معمولا حاشیه و جنجال سازی‌های خاص خود را دارد. این بازیکن عراقی در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت از احتمال حضور دوباره حضور در لیگ ایران گفت. او گفت: دو پیشنهاد از […]

کرار جاسم در راه بازگشت به تراکتور
پ
پ

به گزارش تبریز ما، کرار جاسم یکی از بازیکنان باکیفیتی است که در لیگ ایران به میدان رفته است البته او معمولا حاشیه و جنجال سازی‌های خاص خود را دارد.

این بازیکن عراقی در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت از احتمال حضور دوباره حضور در لیگ ایران گفت.

او گفت: دو پیشنهاد از تراکتور و سایپا دارم. مذاکراتم با تراکتور به خوبی پیش رفته است. من سابقه حضور در این تیم را دارم و عملکرد خوبی هم داشته‌ام.

کرار با اشاره به این که هفته آینده راهی ایران می‌شود تا مذاکرات خود را با تراکتور نهایی کند، گفت: تجربه‌ای که پیش از این در لیگ ایران کسب کرده‌ام انگیزه‌ای برای حضور دوباره‌ام در این لیگ است. من عملکرد خوبی در لیگ ایران داشته‌ام و این باعث شده تا هر ساله از این لیگ پیشنهاد داشته باشم.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23174

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.