حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش مبنای محاسبه عوارض از عید نیمه شعبان تا عید سعید فطر

شناسه : 13210 07 می 2018 - 6:54 225 بازدید

تبریز ما: محمد حسین زاده گفت: به منظور افزایش ساخت و ساز و بالا بردن پویایی شهری ، مبنای محاسبه عوارض از عید نیمه شعبان تا عید سعید فطر کاهش یافت. به گزارش تبریز ما، حسین زاده، مدیرکل درآمد شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: در راستای ارائه تسهیلات لازم به شهروندان و تولید […]

کاهش مبنای محاسبه عوارض از عید نیمه شعبان تا عید سعید فطر
پ
پ


تبریز ما: محمد حسین زاده گفت: به منظور افزایش ساخت و ساز و بالا بردن پویایی شهری ، مبنای محاسبه عوارض از عید نیمه شعبان تا عید سعید فطر کاهش یافت.

به گزارش تبریز ما، حسین زاده، مدیرکل درآمد شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: در راستای ارائه تسهیلات لازم به شهروندان و تولید کنندگان مسکن و با پیشنهاد شهرداری تبریز و تصویب شورای اسلامی شهر کاهش مبنای محاسبه عوارض (تخفیف) از عید نیمه شعبان تا آخر خرداد ماه سال جاری 30 درصد برای متقاضیان پروانه های ساختمانی و 25 درصد برای عوارض تثبت اعیانی حاصل از آراء کمسیون ماده صد تصویب و برای اجرا مورد تایید قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شهرداری تبریز برای ارائه خدمات بهینه به مودیان و متقاضیان پروانه های ساختمانی و تولیدکنندگان مسکن در جهت افزایش عمران و آبادی در کلانشهر تبریز، برای سه ماهه دوم سال نیز 25 درصد کاهش مبنای محاسبه عوارض در پروانه های ساختمانی و20 درصد برای عوارض تثبت بنای اعیانی های حاصل از آراء کمیسیون ماده صد در خصوص مودیان اقدام خواهد کرد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز تصریح کرد: از شهروندان محترم درخواست می شود برای استفاده از تسهیلات فوق در اسرع وقت به شهرداری های مناطق مراجعه و نسبت به اخذ پروانه های ساختمانی و پرداخت بدهی های خود اقدام و تسویه حساب کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.