حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی ترافیک درون شهری با مدیریت صحیح حمل و نقل بار

شناسه : 7313 11 اکتبر 2017 - 7:56 366 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: تشکیل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری می تواند در کاهش مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل وترافیک موثر باشد. به گزارش تبریز ما به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، فاضل نادری […]

ساماندهی ترافیک درون شهری با مدیریت صحیح حمل و نقل بار
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: تشکیل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری می تواند در کاهش مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل وترافیک موثر باشد.

به گزارش تبریز ما به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، فاضل نادری در نشست مشترک مدیران سازمان حمل ونقل بار با معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز ضمن اشاره به دلایل و ضرورت های تشکیل سازمان بار در کلانشهرها اظهار کرد: با عنایت به وجود مشکلات عدیده در کلانشهرهای کشور در حوزه حمل ونقل بار و ضرورت های موجود برای ساماندهی حوزه بار دولت در صدد تثبیت و فعالیت موثر این سازمانها در کلانشهرها بوده و از چندین سال قبل این سازمان در کلانشهرها تشکیل و راه اندازی گردیده و در حال حاضر با وجود مشکلات متعدد برای فعالیت این سازمانها ، شاهد پیشرفت خوب امورات فعالیت این سازمانها در کشور هستیم.

وی با ارائه  گزارشی از روند و مراحل تشکیل و راه اندازی سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز ، اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز چند ماهی از تشکیل و شروع بکار سازمان سپری نشده ، به دلیل  حمایت مسئولین شهری و استانی از سازمان و تلاشهای قابل تقدیر مدیران و کارکنان سازمان شاهد پیشرفت چشمگیری در امورات سازمان هستیم و در حال حاضر ارائه خدمات به شهروندان و فعالان این حوزه به بهترین شکل ممکن در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بخاطر صراحت و شفافیت دستورالعمل ها و وظایف سازمانهای بار که توسط دولت و مجلس تدوین و تصویب شده ، در این حوزه شاهد رفع بسیاری از مشکلات کلانشهر ها خواهیم بود.

وی با ذکر اهداف و برنامه های آتی سازمان ضرورت تشکیل این سازمان در کلانشهرها را ارائه خدمات مطلوب و بهینه برای شهروندان دانسته و تاکید کرد: بدنبال احقاق حق و حقوق شهروندان و شهرداری در حوزه حمل ونقل بار هستیم و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.