حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نوسازی ۷۹۵ دستگاه تاکسی در چهار سال گذشته

شناسه : 60047 19 جولای 2021 - 23:52 511 بازدید

شهردار تبریز گفت: طی چهار سال اخیر ۷۹۵ دستگاه تاکسی نوسازی و در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز حفظ شده است. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: بحث نوسازی تاکسی‌ها در راستای بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، موضوعی است که از مدت ها قبل به دنبال تحقق آن بوده و هستیم اما این مشکل […]

نوسازی ۷۹۵ دستگاه تاکسی در چهار سال گذشته
پ
پ

شهردار تبریز گفت: طی چهار سال اخیر ۷۹۵ دستگاه تاکسی نوسازی و در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز حفظ شده است.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: بحث نوسازی تاکسی‌ها در راستای بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، موضوعی است که از مدت ها قبل به دنبال تحقق آن بوده و هستیم اما این مشکل نه فقط در تبریز، بلکه در دیگر کلانشهرهای کشور نیز وجود دارد.
او ادامه داد: حدود ۵۰ درصد تاکسی‌های تبریز فرسوده هستند و با این حال و به رغم افزایش قیمت ها و مشکلات اقتصادی، ما طی چهار سال گذشته تعداد ۷۹۵ دستگاه تاکسی را با نوسازی، در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر حفظ کردیم.
شهردار تبریز عنوان کرد: نزدیک به ۱۱ هزار تاکسی در زیرمجموعه سازمان فعالیت دارند که شامل تاکسی‌های شهری، سرویس ۱۳۳ و تاکسی‌های سبز هستند و ۳۵۰ هزار مسافر را در شبانه‌روز جابجا می‌کنند.
او با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز در خصوص ناوگان تاکسیرانی برای سال ۱۴۰۰ گفت: الحاق ۲۰۰ دستگاه تاکسی هیبربیدی تویوتا و فعالیت در مسیرهای خاص مثل راه‌آهن، فرودگاه و ترمینال، خروج ۳۰۰ دستگاه تاکسی پیکان، اعطای ۲۰۰ وام کم‌بهره، عقد قرارداد با شرکت اسقاط خودرو، تهیه برچسب و تعیین مسیر تاکسی‌ها و ۵۰۰ نوسازی تاکسی، جزو برنامه های سال جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130407

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.