حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – مراسم روز 13 آبان با همکاری امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک در سطح مدارس منطقه

شناسه : 8168 05 نوامبر 2017 - 10:23 705 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز،مراسم روز 13 آبان با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس این منطقه برگزار گردید. بر اساس این گزارش همزمان با روز دانش آموزان و 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ،ویژه برنامه هایی در سطح مدارس منطقه برگزار شد که توسط امور فرهنگی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – مراسم روز 13 آبان با همکاری امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک در سطح مدارس منطقه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز،مراسم روز 13 آبان با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس این منطقه برگزار گردید.

بر اساس این گزارش همزمان با روز دانش آموزان و 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ،ویژه برنامه هایی در سطح مدارس منطقه برگزار شد که توسط امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک با تعدادی از این مدارس همکاری بعمل آمد.


.


.


.


.


.


.


.


شایان ذکر است در این مراسمات بحث شناخت دشمن و دفاع از میهن و حضور همیشگی ملت در کنار هم برای سر بلندی و سرافرازی ایران اسلامی و تقویت علم و دانش در جهت رونق همه جانبه در کشور از جمله مواردی بود که به صورتهای مختلف اعلام و دانش آموزان در این مهم مشارکت نمودند.

 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.