حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات اجرائی پروژه احداث پارک محله ای گلکار

شناسه : 13348 23 می 2018 - 21:30 790 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس قربانیان تبریزی شهردار منطقه 1 از آغاز عملیات اجرائی پروژه احداث پارک محله ای گلکار خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس قربانیان بیان داشت: با توجه به نیاز شهروندان جهت استفاده از فضاهای سبز و پارکها و بوستانهای سطح حوزه و احداث پارکهای […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات اجرائی پروژه احداث پارک محله ای گلکار
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس قربانیان تبریزی شهردار منطقه 1 از آغاز عملیات اجرائی پروژه احداث پارک محله ای گلکار خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس قربانیان بیان داشت: با توجه به نیاز شهروندان جهت استفاده از فضاهای سبز و پارکها و بوستانهای سطح حوزه و احداث پارکهای محله ای در نقاط مختلف این منطقه ، طرح ویژه ای در این راستا آغاز گشته که از آن جمله می توان به آغاز عملیات پروژۀ پارک محله ای گلکار اشاره نمود.

شهردار منطقه یک افزود: این پارک در مساحتی به ابعاد 4500 متر مربع و دارای ساختمان سرویس بهداشتی عمومی ، کفپوش بتنی، محل بازی کودکان ، توسعه فضای سبز و.. احداث می گردد.

وی گفت: بر آنیم تا با بررسی وضعیت سطح منطقه و بررسی فضاهای موجود در جهت احیاء فضاهای سبز و احداث پارکهای محله ای و بوستانها گامهای موثری برداریم.

 


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.