حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – فرماندهان کلانتریهای سطح حوزه شهرداری منطقه یک در جلسه هماهنگی بررسی وضعیت ترافیکی ، حمل و نقل ، سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز حضور یافتند.

شناسه : 7617 18 اکتبر 2017 - 10:51 225 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، فرماندهان محترم کلانتریهای سطح این حوزه در جلسه هماهنگی بررسی وضعیت ترافیکی، حمل و نقل ، سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز حضور یافتند و در جهت ایجاد راهکارهائی برای رفع این معضلات همفکری نمودند. براساس این گزارش فرماندهان محترم کلانتریهای 12،17، 11 و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – فرماندهان کلانتریهای سطح حوزه شهرداری منطقه یک در جلسه هماهنگی بررسی وضعیت ترافیکی ، حمل و نقل ، سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز حضور یافتند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، فرماندهان محترم کلانتریهای سطح این حوزه در جلسه هماهنگی بررسی وضعیت ترافیکی، حمل و نقل ، سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز حضور یافتند و در جهت ایجاد راهکارهائی برای رفع این معضلات همفکری نمودند.


براساس این گزارش فرماندهان محترم کلانتریهای 12،17، 11 و همچنین پلیس راهور ، به دعوت شهردار منطقه یک در این شهرداری حضور یافتند و جهت همکاری ، همیاری و همفکری برای ایجاد منطقه ای عاری از سد معبر و ساخت و ساز غیر مجار و روان سازی ترافیک و حمل ونقل مناسب مطالبی را ارائه نمودند.

در این جلسه فرماندهان محترم کلانتریها ضمن آمادگی برای برخورد با هرگونه تخلف در زمینه نقص قانون و فعالیت غیر مجاز در حوزه های سد معبر و ساخت و سازغیر مجازاعلام داشتند:در خصوص جلوگیری از افراد سودجود و خشکاندن ریشه های بی قانونی در این حوزه ها همکاری و همیاری شهروندان و فرهنگ جلوگیری از این موارد ، نقش مهمی را می توانند ایفا نمایند، چرا که هرگاه مردم در کنار نیروی انتظامی حاضر شده اند نتایج حاصله بسیار موثر و راهگشا بوده است.

 


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.