حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – در سال 96 حدود 10 هزار نفر به خانه سلامت شهرداری منطقه یک مراجعه نموده اند

شناسه : 12952 21 آوریل 2018 - 18:24 561 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،مدیر امور فرهنگی،اجتماعی منطقه یک از مراجعه حدود 10 هزار نفر از همشهریان در طول سال 96 به خانه سلامت این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش ، رامین راستی مدیر فرهنگی منطقه یک اعلام نمود: طبق آمارهای به دست آمده ، پس از راه اندازی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – در سال 96 حدود 10 هزار نفر به خانه سلامت شهرداری منطقه یک مراجعه نموده اند
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،مدیر امور فرهنگی،اجتماعی منطقه یک از مراجعه حدود 10 هزار نفر از همشهریان در طول سال 96 به خانه سلامت این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش ، رامین راستی مدیر فرهنگی منطقه یک اعلام نمود: طبق آمارهای به دست آمده ، پس از راه اندازی خانه سلامت منطقه و ایجاد فضاهای مناسب برای رسیدگی به امورات حوزه سلامت شهروندان ،خوشبختانه در طول سال 96 حدود 10 هزار نفر به این مرکز مراجعه نموده اند.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک افزود: کلاسهای مختلفی در خانه سلامت راه اندازی شده است  که از آن جمله میتوان به مشاوره روانشناسی خانواده،ازدواج، کودک و نوجوان ،تحصیلی،اجتماعی و کمک های اولیه،تغذیه و رژیم درمانی، مامایی ،مشاوره استرس،اضطراب و ناهنجاریهای خانواده و اجتماعی اشاره نمود که با استقبال شایسته ای از سوی شهروندان مواجه شده است.

راستی گفت: غربالگری بیماریهای زنان،فشار خون ،دیابت،چشم ،قلب و عروق و… از جمله اقدامات اساسی در این حوزه می باشد که با راه اندازی آن،حضور شهروندان در خانه سلامت منطقه یک افزایش یافته است.

 

وی اشاره نمود:بیشترین آمار مراجعه در طول سال گذشته، رژیم درمانی و مشاوره های روانشناسی خانواده و کاهش استرس و اضطراب بوده است.

 راستی بیان داشت:این کلاسها در سالجاری نیز تداوم داشته وسعی خواهیم نمود در بخشهای دیگر نیز اقدامات زیربنایی جهت سلامت شهروندان را به انجام برسانیم.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.