حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – روح جدید در کالبد فضای سبز شهرداری منطقه یک به واسطه طرح (گوزل تبریزیم)

شناسه : 8995 25 نوامبر 2017 - 7:51 278 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از دمیدن روح جدید در کالبد فضای سبز منطقه به واسطه طرح (گوزل تبریزیم) خبر داد. براساس این گزارش مهندس دلدار به آغاز فعالیتهای ویژه اقدامات وسیع حوزۀ فضای سبز این منطقه  در طرح گوزل تبریزیم اشاره و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – روح جدید در کالبد فضای سبز شهرداری منطقه یک به واسطه طرح (گوزل تبریزیم)
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از دمیدن روح جدید در کالبد فضای سبز منطقه به واسطه طرح (گوزل تبریزیم) خبر داد.

براساس این گزارش مهندس دلدار به آغاز فعالیتهای ویژه اقدامات وسیع حوزۀ فضای سبز این منطقه  در طرح گوزل تبریزیم اشاره و اعلام داشت: این طرح باعث رونق فعالیتهای این حوزه و سرعت  دو چندان گشته و چهرۀ آن را تغییر داده است .


.


مدیر فضای سبز منطقه یک افزود: برداشت خاک، ترمیم تشتک ، حذف شاخه های مزاحم ، رنده کشی ، جمع آوری بقایای گلهای فصلی در پارک قلّه ، جمع آوری برگه های خزان درختان در حوزه مسیر استاد تبریز ما ، برداشت خاکهای اضافی از رفوژها ، کاشت ژونی پرس و … از جمله اقداماتی است که توسط واحد فضای سبز منطقه یک در قالب طرح پاکسازی و زیباسازی (گوزل تبریزیم) انجام می یابد.

 


.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.