حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم عملیات اجرایی بیس پلیت و بتن ریزی در محور 6 پروژه ساختمان اداری

شناسه : 12268 13 مارس 2018 - 4:23 467 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی وعمرانی منطقه 1 از اجرای عملیات بیس پلیت و بتن ریزی محور 6 پروژه ساختمان اداری خبر داد . بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اشاره به اجرای سریع پروژه ساختمان اداری منطقه یک و سالن همایش ولیعصر اعلام داشت: این پروژه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم عملیات اجرایی بیس پلیت و بتن ریزی در محور 6 پروژه ساختمان اداری
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی وعمرانی منطقه 1 از اجرای عملیات بیس پلیت و بتن ریزی محور 6 پروژه ساختمان اداری خبر داد .

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اشاره به اجرای سریع پروژه ساختمان اداری منطقه یک و سالن همایش ولیعصر اعلام داشت: این پروژه که برای منطقه حائز اهمیت می باشد همچنان در حال اجرا بوده و هم اکنون در محور 6 آن قرار گرفته ایم.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود : در حال حاضر این پروژه در مرحله اجرای بیس پلیت و بتن ریزی قرار دارد که همچنان شاهد تداوم این عملیات می باشیم.

وی گفت: این معاونت با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌های منطقه‌ای پیشتاز بوده و همزمان چندین پروژه مهم را در دست اقدام داریم که  شاهد عملیاتی شدن و تداوم تلاش‌های شبانه‌روزی در این حوزه هستیم.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.