حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – همه ما برای سربلندی و عزت ایران اسلامی ، در راهپیمائی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.

شناسه : 11662 10 فوریه 2018 - 8:17 296 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهرداری منطقه یک از حضور همه جانبه همکاران این شهرداری در راهپیمائی 22 بهمن ماه خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : حضور همکاران سخت کوش  شهرداری منطقه یک در تمامی عرصه ها اثر گذار بوده و اینک دوشادوش ملت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – همه ما برای سربلندی و عزت ایران اسلامی ، در راهپیمائی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهرداری منطقه یک از حضور همه جانبه همکاران این شهرداری در راهپیمائی 22 بهمن ماه خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : حضور همکاران سخت کوش  شهرداری منطقه یک در تمامی عرصه ها اثر گذار بوده و اینک دوشادوش ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی باردیگر در راهپیمائی 22 بهمن ندای دل و اندیشۀ ایرانیان را  سر خواهند داد.

شهردار منطقه یک گفت: راهپیمائی عظیم 22 بهمن زمانی است برای لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب و اثبات تصمیم مردم سرافراز ایران که هیچگاه زیر بار ظلم و زور نخواهیم رفت و پاسخ هر تحقیر کنندۀ ای را با ضربه متقابل خواهیم داد.

 شایان ذکر است همکاران منطقه یک روز یکشنبه 10 صبح در مقابل ســــاختمان عـــمارت شهرداری تجمع نموده و آمادۀ حـضور در راه پیمائی عظیم و شکوهمند 22 بهمن خواهند شد.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.