حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات اساسی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در دستور کار قرار گرفت:

شناسه : 9430 09 دسامبر 2017 - 10:20 369 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از آغاز اقدامات زیربنائی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح حوزه  که در دستور کار قرار گرفته است خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی اشاره نمود: با توجه به بارندگیهای اخیر و تداوم […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات اساسی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در دستور کار قرار گرفت:
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از آغاز اقدامات زیربنائی جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح حوزه  که در دستور کار قرار گرفته است خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی اشاره نمود: با توجه به بارندگیهای اخیر و تداوم آن و احتمال آبگرفتگی معابر اقدامات وسیعی در سطح این منطقه جهت جلوگیری از این امر آغاز شده است.

معاون خدمات شهری منطقه یک افزود: نیروهای خدوم و زحمت کش خدمات شهری در سخت ترین شرایط تلاش می کنند تا در کانالها و معابر و مسیرهای زیرزمین توسط واحد اگو از تجمع زباله و نخاله جلوگیری و آنها را سریعاً جمع آوری نمایند تا مسیرهای آبرو مسدود نگردند و در هنگام بارندگی شاهد عبور آب از این کانالها بوده و موانعی ایجاد نشود.

وی گفت: هم اکنون چندین اکیپ واحد اگو در حال انجام این امور بوده که در دستور کار معاونت قرار گرفته است.


.


.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.