حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اصلاح و زیرساخت‌های مناسب برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با خط کشی معابر حوزه انجام پذیرفت

شناسه : 12831 15 آوریل 2018 - 21:04 375 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اصلاح و زیرساخت‌های مناسب جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با اقدامات امور ترافیکی منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: خیابانهای شهر با خط کشی جلوه زیبایی به خود می گیرد و قوانین موجود […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اصلاح و زیرساخت‌های مناسب برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با خط کشی معابر حوزه انجام پذیرفت
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اصلاح و زیرساخت‌های مناسب جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با اقدامات امور ترافیکی منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: خیابانهای شهر با خط کشی جلوه زیبایی به خود می گیرد و قوانین موجود در شهر بیشتر نمایان می گردد و باعث ایجاد امنیت و آرامش روانی برای عابرین و خودروها می‌گردد.

شهردار منطقه یک افزود: جهت اصلاح وضعیت موجود در سطح منطقه و ایجاد شرایط منطقی در حوزه ترافیک و تردد شهری و آرام سازی فضاهای موجود، امور ترافیک منطقه یک اقدامات زیربنای خاصی را آغاز نمود که از آن جمله می‌توان به اصلاح خطوط عابر پیاده ،اصلاح علائم ترافیکی و خط کشی های خیابان ها اشاره نمود.

وی گفت: این اقدامات به نظم بخشی روند عبور و مرور  و کاهش ترافیک در سطح منطقه و به واسطه آن در سطح شهر کمک کرده و اثرات بسیار مثبتی را در پی داشته است.

 مولاخواه به چندین مسیر از جمله خیابان کریم خان ،قانون، تختی و اوحدی اشاره نمود که خط کشی آنها به صورت شبانه آغاز و به اتمام رسیده است.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.