حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات پروژه پیاده روسازی در چندین نقطه از سطح حوزه منطقه ۱

شناسه : 13247 14 می 2018 - 16:31 458 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از آغاز عملیات پروژه پیاده‌رو سازی در چندین نقطه از سطح این حوزه خبر داد. براساس این خبر مهندس نصرا…پوراعلام داشت: پس از افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه مهم و اساسی منطقه یک که تاثیرات فراوانی در […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات پروژه پیاده روسازی در چندین نقطه از سطح حوزه منطقه ۱
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از آغاز عملیات پروژه پیاده‌رو سازی در چندین نقطه از سطح این حوزه خبر داد.

براساس این خبر مهندس نصرا…پوراعلام داشت: پس از افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه مهم و اساسی منطقه یک که تاثیرات فراوانی در زیرساختهای منطقه داشت، هم اکنون طرح جدید پیاده رو سازی در چندین نقطه از این حوزه آغاز گشته است.

معاون فنی وعمرانی منطقه یک گفت: عملیات پیاده روسازی و جدولگذاری بلوار شهید شفیع‌ زاده ولیعصر و پیاده روسازی خیابان بعثت )مقابل دادگاه خانواده ( از جمله پروژه‌هایی است که هم اکنون در حال اجرای آن می‌باشیم.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.