حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات اجرائی ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)

شناسه : 6365 17 سپتامبر 2017 - 10:18 279 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریزمهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات اجرائی ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر(عج)خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت پس از کلنگ زنی این مجموعه سریعا اقدامات اجرائی پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز و هم اکنون […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات اجرائی ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریزمهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات اجرائی ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر(عج)خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت پس از کلنگ زنی این مجموعه سریعا اقدامات اجرائی پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز و هم اکنون با سرعت در حال اجرا می باشیم.


.


.


وی اشاره نمود:تعداد طبقات این ساختمان 13 طبقه با زیربنای 13415 متر مربع قسمت اداری 7415 متر مربع زیربنای قسمت خدماتی 3270 متر مربع زیربنای قسمت رستوران 1830 مترمربع زیر بنای سالن اجتماعات 900 مترمربع می باشد.


.


.


معاونت فنی و عمرانی منطقه یک گفت: هم اکنون اکیپ های معاونت در حال خمکاری و برش آرماتورشمع ها و اجرای دیواره زهکشی با بلوک سیمانی و بتنی مگر و ماکادام ریزی در پشت دیوار زهکشی هستند و طبق برنامه پیش بینی شده اقدامات لازم انجام می پذیرد.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز  


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.