حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات آسفالت کوچه‌های مسیر بیلانکوه شرقی

شناسه : 12710 10 آوریل 2018 - 15:32 402 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ از آغاز عملیات توزیع آسفالت در کوچه‌های مسیر بیلانکوه شرقی در سطح این حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اشاره به این مطلب که پس از تعطیلات عید نوروز برنامه‌ریزی‌هایی به عمل آمده […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات آسفالت کوچه‌های مسیر بیلانکوه شرقی
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ از آغاز عملیات توزیع آسفالت در کوچه‌های مسیر بیلانکوه شرقی در سطح این حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اشاره به این مطلب که پس از تعطیلات عید نوروز برنامه‌ریزی‌هایی به عمل آمده جهت اجرای ساماندهی وضعیت آسفالت کوچه‌های سطح این منطقه، اعلام داشت: این امر به سرعت اجرایی و محقق گردید و هم اکنون به ترتیب اولویت در جهت توزیع آسفالت کوچه‌ها انجام وظیفه می نماییم.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود: توزیع آسفالت کوچه ها از جمله نوبهار، تارودیزاده به اتمام رسیده و در حال حاضر کوچه های هدف شامل مسیر حمدگو و خجسته در بیلانکوه شرقی می باشند که توسط  اکیپ های این معاونت در حال اقدام می باشیم.

 


.


.


.


.


.


.


 امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.