حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پرداخت سهم دولت به مترو تبریز باید در اولویت قرار گیرد/ ضرورت رفع محدودیت های مالی مترو در سال ۹۷

شناسه : 12815 12 آوریل 2018 - 11:00 262 بازدید

تبریز ما: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بر ضرورت پرداخت سهم دولت در بودجه مترو تبریز و رفع محدودیت های مالی این پروژه بزرگ تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، محمد اسماعیل سعیدی که امروز به همراه شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از خط دوم مترو و کارخانه ساخت سگمنت […]

پرداخت سهم دولت به مترو تبریز باید در اولویت قرار گیرد/ ضرورت رفع محدودیت های مالی مترو در سال ۹۷
پ
پ


تبریز ما: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بر ضرورت پرداخت سهم دولت در بودجه مترو تبریز و رفع محدودیت های مالی این پروژه بزرگ تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمد اسماعیل سعیدی که امروز به همراه شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از خط دوم مترو و کارخانه ساخت سگمنت های مترو تبریز بازدید می کرد با تاکید بر ضرورت پرداخت سهم دولت به مترو تبریز گفت: شهرداری تبریز تا به امروز انصافا عملکرد خوب و مناسبی در مترو داشته است اما قطعا محدودیت های مالی در سرعت پیشرفت مترو تاثیر دارد.  

سعیدی با تاکید بر اینکه باید محدودیت های مالی مترو تبریز را در سال ۹۷ برطرف کنیم، افزود: یکی از اولویت های تبریز ۲۰۱۸ بحث مترو است که در جلسه مشترک نمایندگان مردم تبریز در مجلس با استاندار، مسائل و مشکلات مترو مطرح شد و قرار شد در سفر اخیر رئیس جمهور مطرح شود.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی سفر رئیس جمهور به تبریز را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: مقرر شد در دیدار با رئیس جمهور پروژه های دارای اهمیت استان که نیاز به حمایت جدی دولت دارند مطرح شود.

 وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بودجه سال جاری کشور رقم امیدوار کننده ای برای مترو پیش بینی نشده است : باید دولت به صورت جدی به مترو تبریز ورود کند و ادای سهم دولت به مترو تبریز و تکمیل سریع آن در دستورکار دولت قرار گیرد.  

سعیدی افزود: البته علی رغم وضعیت مالی نامناسب، خوشبختانه اقدامات خوبی در مترو صورت گرفته و کارها با سرعت مناسبی به پیش میرود اما نیاز به حمایت مالی و پشتیبانی دولت به شدت احساس می شود.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد در سه ماهه اول سال، اقدام مثبتی با پیگیری استاندار محترم و نمایندگان مردم تبریز در خصوص کارهای عمرانی مترو تبریز و تامین منابع مالی آن صورت بگیرد.  

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.