حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پخش ویژه برنامه تبریز ۲۰۱۸ از شبکه جهانی سحر

شناسه : 11087 22 ژانویه 2018 - 8:39 233 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از پخش ویژه برنامه های دعوت به رویداد تبریز ۲۰۱۸ از شبکه جهانی سحر خبر داد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران و حضور فعال شهرداری تبریز در این نمایشگاه گفت: در راستای استفاده بهینه از […]

پخش ویژه برنامه تبریز ۲۰۱۸ از شبکه جهانی سحر
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از پخش ویژه برنامه های دعوت به رویداد تبریز ۲۰۱۸ از شبکه جهانی سحر خبر داد.

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران و حضور فعال شهرداری تبریز در این نمایشگاه گفت: در راستای استفاده بهینه از فرصت های اطلاع رسانی و تبلیغی شبکه های برون مرزی صدا و سیما و با هماهنگی‌های صورت گرفته، شبکه جهانی سحر  ضمن پوشش غرفه تبریز در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران طی چهار شب و از طریق برنامه زنده «آی ایشیغی» به معرفی تبریز و دعوت از مهمانان و گردشگران خارجی برای حضور در تبریز خواهد پرداخت.

سعید حاجی زاده با اشاره به اینکه برنامه «آی ایشیغی»  با حضور هنرمندان و مدیران استانی و کشوری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هدف از تولید و پخش این برنامه معرفی قابلیت ها و جاذبه های تبریز و دعوت از گردشگران ومیهمانان خارجی برای حضور در این کلان شهر به ویژه در ایام عید و سال آینده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برنامه های «آی ایشیغی»  (نور ماه) یکی از برنامه های پربیننده شبکه جهانی سحر است،گفت: شبکه جهانی سحر یکی از شبکه‌های پربیننده و بخش برون مرزی صدا و سیماست که در گستره کشورهای جمهوری آذربایجان، جمهوری خودمختار نخجوان و بخش شرقی و شمال شرقی جمهوری ترکیه بیننده بسیاری دارد.

حاجی‌زاده مهمانان اولین روز این برنامه تلویزیونی را دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مرتضی آبدار مدیرکل گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی آذربایجان شرقی اعلام کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.