حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکدستی، اولویت شهرداری است/گام‌های موثر برای رفع مشکل بدمسکنی/با رانت‌خواران مماشاتی نخواهیم داشت

شناسه : 9274 03 دسامبر 2017 - 13:31 250 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز اظهار داشت: با تمام وجود و توان و جدیت و با الهام از آموزه‌های دینی خود، به ویژه سرلوحه قراردادن مولای متقیان در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تمام توان خود را وقف تبریز عزیزتر از […]

پاکدستی، اولویت شهرداری است/گام‌های موثر برای رفع مشکل بدمسکنی/با رانت‌خواران مماشاتی نخواهیم داشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز اظهار داشت: با تمام وجود و توان و جدیت و با الهام از آموزه‌های دینی خود، به ویژه سرلوحه قراردادن مولای متقیان در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تمام توان خود را وقف تبریز عزیزتر از جانم و شهروندان فهیم خواهم کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس شهین‌باهر، در مراسم معارفه شهردار تبریز، با اشاره به برخی از مشکلات امروز شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ دارم که علی‌رغم وضعیت فعلی شهرداری تبریز، بدهی ۵۵۰ میلیارد تومانی، حقوق ماهانه ۴۰ میلیارد تومانی، تحقق ۵۵ درصدی بودجه در ۷ ماه گذشته و هزینه ۷۲ درصدی بودجه جاری و رکود اقتصادی، هر چه باشد، نخواهد توانست باعث دلسری نخواهد شد.

وی در عین حال تاکید کرد: با همراهی و همدلی اعضای شورا و تلاش همکاران تلاشگر، صداقت و پاکدستی را سر لوحه قرار خواهیم داد؛ بهره‌گیری از نخبگان و فرهیختگان دلسوز، عدالت همگانی، اولویت‌دهی به منافع عمومی، اجتناب از مسایل سیاسی، ملاک‌عمل‌قرار‌دادن قانون، اجرای طرح‌های جامع تفصیلی، اعتمادسازی بین شهروندان، رفع کدورت‌ها، تدبیر روش‌های درآمدی پایدار به اقتصاد مقاومتی و تحصیل درآمدهای غیردولتی، از محورهای عمده‌ برای توسعه و ارتقای شاخص‌های زندگی خواهد بود.

شهردار تبریز  ادامه داد: بنده و همکارانم در شهرداری تبریز کارمان را با اولویت ‌قراردادادن پاکدستی شروع کرده‌ایم و عدالت در اجرا و انسان‌محوری در مدیریت شعار ما خواهد بود.

شهین‌باهر با تاکید بر این‌که  همه دست در دست هم تلاش خواهیم کرد تا رانت و فسا را در بطن مدیریت شهری بزداییم، افزود: به شهروندان عزیز این اطمینان خاطر می‌دهم به واسطه شفاف‌سازی و با مبنا قرار دادن پاکداستی، هیچ‌گونه مماشاتی با رانت‌خواران و افراد فاسد نخواهیم داشت.

وی ایجاد تحول در بافت ناکارآمد شهری را از اهداف کلان شهرداری خواند و افزود: با همراهی شهروندان و اعضای شورا،  خانواده شهرداری، مدیریت کلان استان و ارشادات امام جمعه محترم، گام‌های موثری در رفع مشکل بدمسکنی که مشکل یک سوم شهروندان تبریزی است، بر خواهیم داشت.

شهردار تبریز اضافه کرد: در همین مدت کوتاه با همکاری شرکت‌های توانمند بین‌المللی، هماهنگی‌های ارزشمندی را برای شروع این جراحی عظیم شهری آغاز کرده‌ایم.

شهین‌باهر ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی، توسعه حمل و‌نقل عمومی، گسترش فضای سبز، تعالی فرهنگی از اولویت‌‌های مهم شهرداری در سال‌های آتی خواند.

وی با بیان این‌که تلاش خواهیم کرد گوهر گرانبهای زمان را از دست ندهیم، خاطرنشان کرد: از اعضای شورا، تک‌تک شهروندان و مدیران استانی و شهری، تقضای همدلی و همکاری دارم و از خداوند متعال و ائمه‌اطهار(ع) می خواهم در این راه یار و یاور بنده و همکاران ارجمندم باشد.

شهردار تبریز  با قدردانی از تمام شهرداران تاریخ شهر تبریز، گفت: از جناب آقای دکتر نجفی، شهردار سابق تبریز و تمامی شهرداران و مدیران و همه عاشقان تبریز که سهمی در پیشرفت تبریز داشته‌اند تقدیر کرده و تقاضا می‌کنم در انتقال تجربیات گرانبهای  خود به مدیریت شهری دریغ نکنند.

شهین‌باهر سخنان خود را با قرائت بیتی که بر روی یکی از دیواره‌های مسجد کبود تبریز حک شده است، به پایان برد: کردار بیار و گرد گفتار نگرد/ چون کرده شود کار، بگوید که که کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.