حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعتیاد سبب برادرکشی در تبریز شد/ راز قتل با اسلحه شکاری

شناسه : 9230 03 دسامبر 2017 - 3:47 161 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فردی برادر معتادش را با اسلحه شکاری از پای درآورد. به گزارش تبریز ما ، علی اسمعیل‌پور اظهار کرد: سحرگاه امروز در اتوبان شهید کسائی دو برادر در داخل خودروی پراید سر موضوع اعتیاد و ترک آن جروبحث می‌کنند که برادر با سلاح شکاری […]

اعتیاد سبب برادرکشی در تبریز شد/ راز قتل با اسلحه شکاری
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فردی برادر معتادش را با اسلحه شکاری از پای درآورد.

به گزارش تبریز ما ، علی اسمعیل‌پور اظهار کرد: سحرگاه امروز در اتوبان شهید کسائی دو برادر در داخل خودروی پراید سر موضوع اعتیاد و ترک آن جروبحث می‌کنند که برادر با سلاح شکاری برادر دیگرش را با ضرب گلوله از پای درمی‌آورد.

وی افزود: این درگیری که از یک مشاجره خانوادگی شروع می‌شود متأسفانه منجر به استفاده از سلاح شکاری و با شلیک به نفر همراه و در نهایت به قتل می‌انجامد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: بلافاصله با اعلام همسایه‌ها به پلیس 110 و اقدام به موقع پلیس، قاتل دستگیر شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.