حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کمیسیون اصل ۹۰ موضوع اوین را بررسی کند

شناسه : 61080 25 آگوست 2021 - 19:52 899 بازدید

کمیسیون اصل ۹۰ موضوع اوین را بررسی کندرئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل ۹۰ ماموریت داد با هماهنگی دادستان کل ماجرای فیلم منتشر شده از فیلم اوین را بررسی کند. به گزارش تبریز ما، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه (سوم شهریور) و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم ابراهیم […]

کمیسیون اصل ۹۰ موضوع اوین را بررسی کند
پ
پ

کمیسیون اصل ۹۰ موضوع اوین را بررسی کندرئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل ۹۰ ماموریت داد با هماهنگی دادستان کل ماجرای فیلم منتشر شده از فیلم اوین را بررسی کند.

به گزارش تبریز ما، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه (سوم شهریور) و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم ابراهیم رضایی در تذکر آیین نامه‌ای، گفت: با توجه به حساسیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فساد و مورد مطرح شده در مورد وزیر پیشنهادی نفت، هیئت رئیسه فرصت دهد که صحبت‌های نادران به طور کامل شنیده شود و طرف مقابل بتواند پاسخ دهد.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به فیلم‌ها و تصاویری که در زندان اوین در رسانه‌های بیگانه منتشر شده، گفت: رفتاری که با زندانیان صورت گرفته مایه تاسف است و باید با عوامل این جرم برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: انتشار این فیلم دستمایه‌ای برای حمله دستگاه قضایی و کارکنان شریف آن شده است. نباید به خاطر خلاف چند مامور کل دستگاه خدوم را که در سال‌های اخیر شاهد تحول اساسی در آن برای برخورد قاطع با فساد بوده‌ایم زیر سوال ببریم.
رضایی گفت: بنده در یک سال اخیر از زندان‌های تهران و دشتستان بازدید داشتم، وضعیت زندان‌ها با آنچه در رسانه‌های اجاره‌ای سعودی و تریبون‌های ملکه در لندن و آلبانی توصیف می‌شود، متفاوت است.
وی تاکید کرد: کارکنان و قضات قوه قضاییه در سخت‌ترین شرایط فعالیت می‌کنند، روا نیست مورد حمله قرار گیرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستور قوه قضاییه و دادستان کل برای بررسی این موضوع تشکر کرد و گفت: درخواست داریم با عوامل این جرم برخورد قاطع صورت گیرد ویژگی شاخص نظام این بوده که با فساد در درون برخورد می‌کند، در پرونده کهریزک فساد دانشگاه آزاد و طبری این موضوع شاخص بود.
در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل ۹۰ ماموریت داد با هماهنگی دادستان کل موضوع زندان اوین را بررسی کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131563

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.