حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استمرار طرح بهسازی و مرمت معابر شهری در سال ۱۴۰۰

شناسه : 59144 21 ژوئن 2021 - 3:51 214 بازدید

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از استمرار طرح بهسازی معابر شهر تبریز در سال ۱۴۰۰ از طریق توزیع آسفالت خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمد حسین اسحقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری مناطق گسترده‌ای از عوارض خرابی موجود در سطح معابر تبریز با […]

استمرار طرح بهسازی و مرمت معابر شهری در سال ۱۴۰۰
پ
پ

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از استمرار طرح بهسازی معابر شهر تبریز در سال ۱۴۰۰ از طریق توزیع آسفالت خبر داد.
به گزارش تبریز ما، محمد حسین اسحقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری مناطق گسترده‌ای از عوارض خرابی موجود در سطح معابر تبریز با بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت مورد مرمت قرار گرفته است.
وی متوسط آسفالت پخش و اجرا شده در هریک از مناطق ۱۰ گانه را بیش از ۵ هزار تن ذکر و اضافه کرد: اتکا به تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی شهری تبریز از ابتدای سال و افزایش تولید در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است که همچنان یکی از نکات مهم در بهسازی معابر شهری تبریز توجه ویژه به توزیع خدمات عمرانی در تمامی نقاط شهری من جمله مناطق کم‌برخوردار می‌باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با یادآوری اینکه امسال نیز اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر سطح شهر هدف‌گذاری شده است، ابراز امیدواری کرد بخش قابل توجهی از اهداف تعیین شده، طی نیمه نخست سال و همزمان با فصل مناسب اجرای پروژه‌های روسازی آسفالتی تحقق یابد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129669

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.