حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا است

شناسه : 60474 03 آگوست 2021 - 15:46 318 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، بابک محبوب علیلو در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان که با موضوع بررسی کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر منابع آبی و وضعیت چاه ها و وضعیت بحرانی آب برگزار شد، اظهار کرد: تکالیف، رسالت و ماموریت هر دستگاه در راستای صیانت از حقوق عامه […]

صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا است
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، بابک محبوب علیلو در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان که با موضوع بررسی کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر منابع آبی و وضعیت چاه ها و وضعیت بحرانی آب برگزار شد، اظهار کرد: تکالیف، رسالت و ماموریت هر دستگاه در راستای صیانت از حقوق عامه باید اولویت‌بندی شده و نسبت به وظایف سازمانی هر ارگان مطالبه‌گری ازآن انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری، اضافه کرد: برای رفع مشکلات موجود باید از ظرفیت این کارگروه استفاده و مطالبه گری های لازم به عمل آید.

وی همچنین بر لزوم انجام وظایف ذاتی سازمان ها در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: سهل انگاری در انجام وظایف سازمانی از سوی دستگاه‌های اجرایی، آسیب های جدی به سرمایه های اجتماعی و ملی خواهد رساند.

علیلو در خصوص وجود نگرانی در حوزه آب کشاورزی، ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ی استان و سازمان جهاد کشاورزی استان، با انجام بررسی های لازم، راهکارهای موثر و کارآمد برای برون رفت از مشکل موجود ارایه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ی استان با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات موجود در ارگان‌ها و سازمان‌ها، نسبت به بازگشایی بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها در نقاط حادثه خیز اقدام کند.

دادستان مرکز آذربایجان شرقی اضافه کرد: لازم است شرکت آب منطقه‌ی استان نسبت به تکمیل و بهره برداری مجتمع آبرسانی شهید لشکری آبش احمد شهرستان کلیبر، مجتمع آزادگان، و ارس که منبع تامین آب روستاهای تحت پوشش می‌باشد، اهتمام کنند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23518

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.