حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آزادسازی ورودی مجموعه باغشمال از سمت ارتش

شناسه : 59930 17 جولای 2021 - 23:51 159 بازدید

شهردار منطقه ۳ تبریز از آزادسازی ورودی پارک باغشمال از سمت خیابان ارتش خبر داد. به گزارش تبریز ما، داود طالب‌نژاد با اعلام این خبر گفت: بعد از اتمام کف‌سازی مسیر سمت خیابان ارتش، فنس‌ها جمع‌آوری و ورودی پارک باغشمال از مسیر مذکور آزادسازی شد. وی از اتمام نمای ۹ سالن موجود در این پارک […]

آزادسازی ورودی مجموعه باغشمال از سمت ارتش
پ
پ

شهردار منطقه ۳ تبریز از آزادسازی ورودی پارک باغشمال از سمت خیابان ارتش خبر داد.
به گزارش تبریز ما، داود طالب‌نژاد با اعلام این خبر گفت: بعد از اتمام کف‌سازی مسیر سمت خیابان ارتش، فنس‌ها جمع‌آوری و ورودی پارک باغشمال از مسیر مذکور آزادسازی شد.
وی از اتمام نمای ۹ سالن موجود در این پارک خبر داد و افزود: بازسازی ۹ سالن موجود در پارک باغشمال به اتمام رسیده که برای این سالن‌ها کاربری‌هایی همچون باغ کتاب، موزه، سالن تئاتر و… تعریف شده است.
طالب‌نژاد از اتمام عملیات نصب در و پنجره‌های ۹ سالن موجود در این پارک خبر داد و افزود: عملیات بازسازی و ترمیم کف، و سقف ۹ سالن موجود به اتمام رسیده است.
شهردار منطقه ۳ ادامه داد: در ادامه کف‌سازی پارک، عملیات کف‌سازی در تمام هفت مسیر موجود در حال اجراست که به زودی این عملیات نیز به اتمام می‌رسد.
وی با اعلام اینکه کف‌سازی مسیر سمت خیابان ارتش به اتمام رسیده، تصریح کرد؛ کف‌سازی مسیر میان سالن‌ها نیز در حال تکمیل است.
شهردار منطقه ۳ تبریز با اعلام اینکه کف پوش میان سالن‌ها با طرح فرش ایرانی با ۵۰ درصد پیشرفت فزیکی در حال انجام است که تا پایان هفته به اتمام می‌رسد، افزود: همچنین‌ کف‌سازی مسیر میانی با طرح رنگین‌کمان شروع شده است.
وی ادامه داد: در ضلع شمالی پارک نیز عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی مسیرها در حال انجام است.
طالب‌نژاد در پایان با اعلام اینکه پارک بزرگ و ده هکتاری باغشمال در دو فاز که فاز اول با اعتباری بالغ بر ۳۶۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست و به زودی مورد بهره‌برداری و استفاده شهروندان عزیر قرار خواهد گرفت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130367

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.