حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رسانه از مهمترین ضرورت های توسعه ی فرهنگی است

شناسه : 10542 08 ژانویه 2018 - 11:58 209 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز نیز از زحمات چند ساله مدیرکل سابق روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی به تناسب گستره فعالیتی بیشترین […]

رسانه از مهمترین ضرورت های توسعه ی فرهنگی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز نیز از زحمات چند ساله مدیرکل سابق روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی به تناسب گستره فعالیتی بیشترین ارتباط را با اداره کل روابط عمومی دارد و در این مدت اگر همراهی روابط عمومی نبود در حوزه فرهنگی نمی توانستیم کار به جایی ببریم.

وی ادامه داد: اداره کل روابط عمومی توانسته با فعالیت خستگی ناپذیر خود نگاه عمومی را به شهرداری تبریز تغییر دهد.

در پایان این مراسم، از تلاش‌های میراعتماد عمادی قدردانی شده و سعید حاجی زاده به عنوان مدیرکل‌روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.