حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واکنش دبیری به حاشیه مناظره انتخاباتی اش

شناسه : 59041 16 ژوئن 2021 - 19:51 526 بازدید

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در مناظره اخیر، خودشان حاشیه را ایجاد کردند و خودشان فیلم گرفتند بعد هم بزرگ نمایی کردند. به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری طی گفت‌ و گویی در واکنش به حواشی اخیر مناظره انتخاباتی اش با یکی از کاندیداهای شورای شهر در دانشگاه تبریز اظهار داشت: متاسفانه به جای […]

واکنش دبیری به حاشیه مناظره انتخاباتی اش
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در مناظره اخیر، خودشان حاشیه را ایجاد کردند و خودشان فیلم گرفتند بعد هم بزرگ نمایی کردند.
به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری طی گفت‌ و گویی در واکنش به حواشی اخیر مناظره انتخاباتی اش با یکی از کاندیداهای شورای شهر در دانشگاه تبریز اظهار داشت: متاسفانه به جای پرداخت به متن مناظره کار را به حاشیه کشاندند؛ زیرا در مورد متن مناظره ادعا و حرفی برای گفتن نداشتند.
وی اضافه کرد: موقع ترک جلسه فردی جلوی بنده را گرفت و گفت چرا با من برخورد کردند گفتم خب اشتباه کردند بنده هم تذکر می دهم
دبیری گفت: چرا برادران دنبال هواداران افتادند که هواداران نیز عکس العمل نشان داده و با برادران برخورد کنند؟

 
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر افزود: بعد گفتند که با خبرنگاری برخورد شده است؛ مگر فردی که خبرنگار است در پیشانی اش حک شده؟ از کجا می‌دانستند که خبرنگار است؟
دبیری تصریح کرد: خودشان حاشیه را ایجاد کردند و خودشان فیلم گرفتند بعد هم بزرگ نمایی کردند.
او همچنین گفت: بنده هر نوع توهین و برخوردی که از هر دو طرف رخ داده باشد محکوم می‌کنم؛ به هیچ وجه نباید به این حواشی ورود کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129561

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.