حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واکنش مربی تراکتور به شایعه جدایی تیکدری

شناسه : 58399 29 می 2021 - 23:51 155 بازدید

مربی تیم تراکتور شایعه جدایی هافبک این تیم را رد کرد. به گزارش تبریز ما؛ علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتور در پایان دیدار امروز با ماشین سازی که با برتری دو بر صفر سرخ پوشان همراه بود در نشست خبری حضور یافت. او در واکنش به جدایی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این فصل، […]

واکنش مربی تراکتور به شایعه جدایی تیکدری
پ
پ

مربی تیم تراکتور شایعه جدایی هافبک این تیم را رد کرد.
به گزارش تبریز ما؛ علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتور در پایان دیدار امروز با ماشین سازی که با برتری دو بر صفر سرخ پوشان همراه بود در نشست خبری حضور یافت. او در واکنش به جدایی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این فصل، این خبر را شایعه دانست.
شایعه جدایی مهدی تیکدری، سوالی بود که در مورد آن از علیرضا پژمان در نشست خبری، پرسش شد که او در پاسخ به آن گفت:
به نظر من تا آنجایی که خبر دارم آقای تیکدری با باشگاه قرارداد دارد. او بازیکن با اخلاق و با غیرتی است و از هواداران می خواهم به این حاشیه ها اهمیت ندهند. تیکدری فصل آینده در تراکتور خواهد بود.
گفتنی است که مهدی تیکدری فصل بسیار موفقی در تراکتور داشته و همواره جزو نفرات ثابت این تیم بوده است. او در اردوی قبلی تیم ملی نیز از سوی اسکوچیچ دعوت شده بود. تیکدری در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق به گلزنی نیز شد.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128930

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.