حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نوسازی تجهیزات آتش‌نشانی در اولویت است

شناسه : 59028 16 ژوئن 2021 - 11:51 196 بازدید

شهردار تبریز گفت: نوسازی تجهیزات آتش‌نشانی جزو اولویت‌های امسال ما است و در کنار آن ارتقاء امنیت شغلی آتش‌نشانان را نیز امری مهم می‌دانیم. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۵ شهرداری تبریز، ضمن صدور دستور آغاز نخستین المپیاد عملیاتی، علمی و ورزشی آتش‌نشانی، گرامیداشت شهدای ایمنی و مدافع […]

نوسازی تجهیزات آتش‌نشانی در اولویت است
پ
پ

شهردار تبریز گفت: نوسازی تجهیزات آتش‌نشانی جزو اولویت‌های امسال ما است و در کنار آن ارتقاء امنیت شغلی آتش‌نشانان را نیز امری مهم می‌دانیم.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۵ شهرداری تبریز، ضمن صدور دستور آغاز نخستین المپیاد عملیاتی، علمی و ورزشی آتش‌نشانی، گرامیداشت شهدای ایمنی و مدافع سلامت، اظهار کرد: آتش‌نشانان از جمله اقشاری هستند که همیشه باید پای کار باشند و اصلی‌ترین لازمه آن، آمادگی جسمانی بالا است.
او ادامه داد: المپیادهای ورزشی بهانه‌ای است تا آتش‌نشانان میزان آمادگی بدنی و ذهنی خود را محک بزنند، چرا که آمادگی بدنی و ذهنی در آتش‌نشانی بسیار مهم است و آتش‌نشانان باید همیشه در آماده‌باش باشند تا بتوانند در عملیات‌ها موفق عمل کنند.
شهردار تبریز ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز، عنوان کرد: ما هم تلاش می‌کنیم که تجهیزات آتش‌نشانی خود را که لازمه انجام احسن وظایف و ماموریت‌هاست، کامل و به روز کنیم تا هم شاهد کمترین میزان آسیب در حوادث باشیم و هم درصد موفقیت در عملیات‌ها افزایش یابد.
او افزود: تامین و به‌روز کردن تجهیزات آتش‌نشانی جزو اولویت‌های امسال ما است و در کنار آن ارتقاء امنیت شغلی آتش‌نشانان را نیز امری مهم می‌دانیم. چرا که یک آتش‌نشان برای تامین ایمنی مردم، باید از نظر روحی و روانی در آرامش و امنیت شغلی باشد.
شهین‌باهر با قدردانی از تلاش‌های آتش‌نشانان، گفت: آتش‌نشانان در ماموریت‌ها، از جان مایه می‌گذارند و از شاخصه‌های بارز انسانی همچون از جان‌گذشتی و روحیه ایثار و فداکاری برخوردار هستند.
نخستین المپیاد عملیاتی، علمی و ورزشی آتش‌نشانی گرامیداشت شهدای ایمنی و مدافع سلامت به مدت چهار روز ادامه دارد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129549

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.