حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هیات نظارت مرکزی، مقصر اصلی در اخذ آرای دستی در تبریز/ تخریب ناجوانمردانه مجریان انتخابات توسط برخی از رسانه‌ها

شناسه : 60574 08 آگوست 2021 - 19:45 177 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما بهروز مهدوی در آیین تجلیل از خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رای روز پنجشنبه و کارت‌های الکترونیکی ساعت یک بامداد جمعه تحویل فرمانداری شدند که این تعلل، باعث شد در ساعات اولیه در ۱۶۰ مورد از شعب تبریز، اخذ رای بصورت دستی انجام بگیرد.وی […]

هیات نظارت مرکزی، مقصر اصلی در اخذ آرای دستی در تبریز/ تخریب
ناجوانمردانه مجریان انتخابات توسط برخی از رسانه‌ها
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما بهروز مهدوی در آیین تجلیل از خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رای روز پنجشنبه و کارت‌های الکترونیکی ساعت یک بامداد جمعه تحویل فرمانداری شدند که این تعلل، باعث شد در ساعات اولیه در ۱۶۰ مورد از شعب تبریز، اخذ رای بصورت دستی انجام بگیرد.
وی افزود: در ۱۶۰ شعبه از ۷۰۰ شعبه اخذ رای موجود در تبریز، رای دستی اخذ شده بود که مجموع آرای دستی اخذ شده در این شعب نیز ۳۷۴۰ برگه رای بود.
وی ادامه داد: صبح شنبه متوجه شدیم در دو شعبه، آرای مکانیزه، مجددا با آرای دستی تجمیع و در صورتجلسه آورده شده‌اند. که همین امر باعث بروز برخی اشتباهات در شمارش آرای دستی و جمع‌بندی آرا شده بود.
فرماندار تبریز با بیان اینکه در انتخابات اخیر، میزان مشارکت شهروندان در حوزه انتخابیه تبریز، ۲۳ درصد بود، گفت: در حالی که ۷۷ درصد شهروندان تبریزی پای صندوق‌های رای نیامده بکدند، برخی از کاندیداها، آرای دوره قبل خود را از ما طلب می‌کردند.
وی اضافه کرد: علیرغم اینکه انتخابات این دوره در کمال امنیت، صحت و سلامت برگزار شد و بازشماری‌های چندین باره ارای صندوق‌های دستی هم به این امر صحه گذاشت اما برخی رسانه‌ها ناجوانمردانه مجریان انتخابات را تخریب و برای زیرسوال بردن صحت و سلامت انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار کردند.
وی تصریح کرد: در حالی که بجز اشتباه ناشی از تجمیع مجدد آرای مکانیزه با آرای دستی دو صندوق فوق‌الذکر، حتی یک رای هم در بازشماری‌های چندگانه جابجا نشد و هیچ صندوقی از صندوق‌های شعب ۷۰۰ گانه تبریز ابطال نگردید، برخی‌ها از ابطال ۱۷ صندوق و مفقود شدن ۱۳ هزار رای سخن راندند.
مهدوی در خاتمه سخنانش در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت نان در روزهای اخیر اظهار داشت: مجلس هشتم، تعزیرات آرد و نان را منحل و مسئولیت های این حوزه را به ادارات غله، صمت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌های مربوطه واگذار کرده است. بنابراین سالهاست اختیار قیمت‌گذاری نان از فرمانداری‌ها گرفته شده و به تهران واگذار شده که مرکز نیز این وظیفه را به استانداری تفویض کرده است.
وی افزود: هرچند قیمت نان اخیرا از سوی استانداری و نهادهای متولی، افزایش یافته اما تاکنون این افزایش قیمت اعلام نشده است و نانوایی‌ها نیز با اطلاع از تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص، خودشان نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کرده‌اند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23817

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.