حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دومین انتقال کاسپین قزوین به ماشین سازی لو رفت!

شناسه : 8629 16 نوامبر 2017 - 3:10 232 بازدید

تبریز ما: هافبک اسبق ماشین سازی تبریز، با درخشش در لیگ دو، کانون توجهات را به خود جلب کرد.  درحالی که در نقل و انتقالات تابستانه، دو تیم ماشین سازی تبریز و شهرداری تبریز به دنبال جذب جعفر برزگر، هافبک قدرتمند فصل قبل شهرداری تبریز و اسبق بادران تهران بودند، اما این بازیکن سر از […]

دومین انتقال کاسپین قزوین به ماشین سازی لو رفت!
پ
پ


تبریز ما: هافبک اسبق ماشین سازی تبریز، با درخشش در لیگ دو، کانون توجهات را به خود جلب کرد.

 درحالی که در نقل و انتقالات تابستانه، دو تیم ماشین سازی تبریز و شهرداری تبریز به دنبال جذب جعفر برزگر، هافبک قدرتمند فصل قبل شهرداری تبریز و اسبق بادران تهران بودند، اما این بازیکن سر از کاسپین قزوین در آورد.

جعفر برزگر که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های فراوانی را دارد، در تمامی بازیهای کاسپین قزوین به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و موفق شد در 11 بازی، 5 گل بزند و 3 پاس گل نیز به نام خود ثبت کند. نکته جالب درخصوص برزگر، آن است که 4 گل وی، در زمین خودی به ثمر رسیده است. وی که از قدرت شوت‌زنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، 4 گل خود در این فصل را با شوت‌های از راه دور در زمین خود، به حریفان زده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رسول خطیبی، همچنان به بازگشت وی به ماشین سازی امیدوار است و نکته جالب‌تر آنکه شهرداری تبریز نیز قصد دارد این هافبک بومی را جذب کند و هر دو سرمربی دو تیم تبریزی، نیم‌نگاهی به پاسخ وی دارند. باید دید که دین‌محمدی در جذب برزگر موفق خواهد شد، یا خطیبی پس از سعید مهدی پور، دومین انتقال از کاسپین به ماشین سازی را رقم خواهد زد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.