حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هنر شورا و شهرداری، باید شفاف‌سازی و حفظ اموال مردم باشد

شناسه : 11499 03 فوریه 2018 - 9:18 393 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم ارتقای شفافیت‌ و تکریم ارباب رجوع و پرهیز از هزینه‌گذاری‌های زاید تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: شهردار محترم تدبیر ارزشمندی در مورد شفاف‌سازی معاملات و پروژه‌ها اندیشیده […]

هنر شورا و شهرداری، باید شفاف‌سازی و حفظ اموال مردم باشد
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم ارتقای شفافیت‌ و تکریم ارباب رجوع و پرهیز از هزینه‌گذاری‌های زاید تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: شهردار محترم تدبیر ارزشمندی در مورد شفاف‌سازی معاملات و پروژه‌ها اندیشیده که می‌تواند زمینه بسیاری از سوء‌استفاده‌ها و تخلفات را از میان بردارد.

وی با بیان این‌که انتظارات ما بسیار فراتر از این تمهیدات است، تاکید کرد: هنر مدیریت شورا و شهرداری، باید ایجاد شفافیت، حفظ اموال و آبروی مردم همکاران باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاه به این که تکریم محیط‌زیست، همسنگ احترام به پدر و مادر، ضروری است، افزود: فرهنگ شهروندی به خصوص در مورد مدیریت زباله، موضوعی است که در عین اهمیت، هزینه‌بر نیست؛ استفاده از ظرفیت مدارس یا خانواده شهرداری، در این خصوص می‌تواند موثر واقع شود و از شهرداری تبریز خواهش می‌کنیم در این مورد، گام جدی بردارد.

اکبرنژاد اظهار داشت: اشتباه، از هر انسانی ممکن است سر بزند، اما تکرار اشتباه، قابل‌قبول نیست؛ متاسفانه در تاریخ، شهر و مسئولیت‌های‌مان، مدام اشتباهات تکراری می‌کنیم  که این امر تاسف‌بار نیست.

وی اظهار داشت:  شهرداری منطقه ۴ در دوره جدید، توانسته در مدت محدود، اقدامات موثری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز ماهانه حدود ۴۰ میلیارد حقوق می پردازد و باید در قبال این حق‌الناس، شفاف‌سازی را سر لوحه برنامه‌ها قرار دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.