حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت انتخابات

شناسه : 59147 21 ژوئن 2021 - 3:51 554 بازدید

شهردار تبریز در پیامی با قدردانی از حضور شهروندان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر، برای منتخبان آرزوی توفیق خدمتگذاری کرد. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در این پیام با اشاره به پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: این انتخاب نشانه عدالتخواهی و اعتماد ملت ایران به سابقه درخشان آیت‌الله رئیسی در […]

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت انتخابات
پ
پ

شهردار تبریز در پیامی با قدردانی از حضور شهروندان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر، برای منتخبان آرزوی توفیق خدمتگذاری کرد.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در این پیام با اشاره به پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: این انتخاب نشانه عدالتخواهی و اعتماد ملت ایران به سابقه درخشان آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد است.
شهین‌باهر ابراز امیدواری کرد آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب بتواند پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف رقم بزند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از این پیام با اشاره به اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: امید می‌رود منتخبان شورای ششم با همدلی و درک صحیحی که از مسائل و مشکلات مدیریت شهری دارند، برای رفع این مشکلات و تامین زندگی متناسب با شان مردم تبریز بیش از پیش تلاش کنند.
شهین‌باهر تاکید کرد: وجود چهره‌های جدید در ترکیب شورای ششم فرصت ارزشمندی برای تزریق ایده‌ها و اندیشه‌های متعالی و نو در عرصه مدیریت شهری به ویژه با تقویت و تداوم رویکرد توزیع عادلانه امکانات و توجه بیشتر به محرومان و مناطق کم‌برخوردار باشد.
ایرج شهین‌باهرشهردار تبریز

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129665

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.