حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث مکانی مناسب برای نگهداری حیوانات شهری در تبریز

شناسه : 58141 22 می 2021 - 23:51 299 بازدید

شهردار تبریز گفت: مکان مناسبی به مساحت ۳ هکتار شناسایی شده که بتوانیم حیوانات شهری به ویژه سگ‌ها را بعد از زنده‌گیری، در آنجا عقیم‌سازی و نگهداری کنیم. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اتفاقات اخیر نشان داد که شهرداری بهتر است، راساً به این مقوله […]

احداث مکانی مناسب برای نگهداری حیوانات شهری در تبریز
پ
پ

شهردار تبریز گفت: مکان مناسبی به مساحت ۳ هکتار شناسایی شده که بتوانیم حیوانات شهری به ویژه سگ‌ها را بعد از زنده‌گیری، در آنجا عقیم‌سازی و نگهداری کنیم.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اتفاقات اخیر نشان داد که شهرداری بهتر است، راساً به این مقوله ورود کند و مسئولیت نگهداری سگ‌ها را خودش برعهده گیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد موضوع حیوان دوستی را به ابزاری برای درآمدزایی و سود بیشتر تبدیل کرده‌اند و برای رسیدن به مطامع شخصی خود، فضای جامعه را مشوش می‌کنند.
وی تصریح کرد: افراد سودجو با اقدامات نامتعارف و تشویش اذهان عمومی و همچنین تحریک شهروندان حیوان دوست علیه شهرداری، مدیریت شهری را به عنوان متولی این امر به انعقاد قرارداد و واریز مبالغی به حساب‌شان مجبور می‌کنند.
شهین‌باهر با اشاره به مقابله شهرداری با رفتارهای سودجویانه عده‌ای به ظاهر حیوان دوست، اضافه کرد: روز دوشنبه پس از نهایی شدن محل نگهداری حیوانات شهری، در نظر داریم مجموعه‌ای را تشکیل دهیم که پناهگاه جدید با حضور نمایندگان تشکل‌های حامی حیوانات شهری به صورت هیات امنایی اداره خواهد شد تا تشکل‌های واقعی و قانونی حمایت از حیوانات شهری از نزدیک بر روند کار نظارت کنند و بتوانیم پناهگاه را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.
شهردار تبریز گفت: البته مطمئن هستم در روش هیات امنایی نیز، برخی افراد که به خاطر مطامع شخصی، به کسب پول بیشتر عادت کرده‌اند، باز هم علیه شهرداری جوسازی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با کمک حیوان دوستان و سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه، زنده‌گیری را به بهترین شکل انجام دهیم و با کنترل بیماری، عقیم‌سازی و نگهداری مناسب با حیوانات شهری مدارا کنیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128747

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.