حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهاجم لیگ یکی در تمرین تراکتور

شناسه : 61251 29 آگوست 2021 - 15:51 206 بازدید

مهاجم لیگ یکی در تمرین تراکتور حضور پیدا کرده است. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور در حالی خود را آماده بازی با النصر می کند که با از دست دادن بسیاری از چهره های شاخص فصل قبل خود، شرایط خوبی برای رویارویی با این تیم پر ستاره ندارد. تراکتوری ها هنوز برای جذب جایگزین […]

مهاجم لیگ یکی در تمرین تراکتور
پ
پ

مهاجم لیگ یکی در تمرین تراکتور حضور پیدا کرده است.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور در حالی خود را آماده بازی با النصر می کند که با از دست دادن بسیاری از چهره های شاخص فصل قبل خود، شرایط خوبی برای رویارویی با این تیم پر ستاره ندارد. تراکتوری ها هنوز برای جذب جایگزین برای جدا شده ها موفق عمل نکرده اند و هواداران شان به شدت از شرایط موجود ناراضی هستند.
در میان اخبار نقل و انتقالاتی جذاب فوتبال ایران که طی آن شاهد انتقال های گران و قابل توجهی در تیم های بزرگ هستیم، از اردوی تراکتوری ها خبر می رسد که سجاد حیدری، مهاجم تیم دسته اولی شاهین با حضور در تمرینات سرخ پوشان به دنبال جلب رضایت کادرفنی برای عقد قرارداد است.
حیدری در اواخر لیگ نوزدهم و در شرایطی که حضور ثابتی در ترکیب شاهین بوشهر داشت، دچار پارگی رباط صلیبی شد و مجبور شد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. او سال گذشته از فوتبال دور بود و همین موضوع باعث شده تا تردید زیادی در خصوص کارایی اش در تیم بزرگ تراکتور به وجود بیاید. البته تراکتوری ها هنوز با این بازیکن قرارداد رسمی به امضا نرسانده اند.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131681

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.