حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سقوط ماشین‌سازی رسمی شد

شناسه : 59856 14 جولای 2021 - 23:52 150 بازدید

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد. به گزارش تبریز ما، البته پیش از اینکه این ماجرا با توجه به اعداد و ارقام جدول رده‌بندی رسمی شود، همگان سقوط ماشین‌سازی را پیش‌بینی می‌کردند. سبزپوشان که مانند تراکتور با یک مالک مشترک به رقابت‌های […]

سقوط ماشین‌سازی رسمی شد
پ
پ

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد.
به گزارش تبریز ما، البته پیش از اینکه این ماجرا با توجه به اعداد و ارقام جدول رده‌بندی رسمی شود، همگان سقوط ماشین‌سازی را پیش‌بینی می‌کردند. سبزپوشان که مانند تراکتور با یک مالک مشترک به رقابت‌های لیگ بیستم وارد شده بودند، اصلا شروع خوبی با وحید بیاتلو نداشتند و این مربی جوان که شرایط را مساعد برای ادامه همکاری نمی‌دید، خیلی زود تصمیم به کناره‌گیری گرفت.
در ادامه نوبت به سعید اخباری رسید تا هدایت سبزپوشان را عهده‌دار شود ولی او هم نتوانست شرایط را بهبود بخشد و مدیران باشگاه سراغ مهدی پاشازاده رفتند که حضور او هم دوامی نداشت. پس از استعفای مهدی پاشازاده نیز چند هفته‌ای شاهد اوضاع بی‌سر و سامان در اردوی ماشین‌سازی بودیم تا اینکه در نهایت علیرضا اکبرپور هدایت سبزها را در هفته‌های پایانی در اختیار گرفت و توانست شخصیت خوبی به نماینده تبریز در هفته‌های پایانی ببخشد.
با روندی که ماشین‌سازی فصل را آغاز کرده بود، سقوطش قطعی بود ولی پس از چند هفته که این موضوع با نتایج ضعیف تیم‌های انتهای جدول به تعویض افتاده بود، در نهایت با پیروزی ذوب‌آهن این سقوط شکل رسمی گرفت.
ماشین‌سازی در پایان هفته ۲۷ ام رقابت‌های لیگ برتر ۱۴ امتیاز کسب کرده و با توجه به ۲۶ امتیازی شدن شاگردان مجتبی حسینی حتی اگر ماشین‌سازی هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، در نهایت می‌تواند به سایپا برسد که با ۲۳ امتیاز دومین تیم در خطر سقوط مسابقات به شمار می‌رود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130245

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.