حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

منطقه ۵ تبریز چهار گام دیگر به باغ‌شهر نزدیک‌تر شد

شناسه : 60221 25 جولای 2021 - 3:52 173 بازدید

شهردار منطقه ۵ تبریز جزئیات پروژه‌های فضای سبز افتتاح شده در سطح این منطقه را تشریح کرد. به گزارش تبریز ما، میرعلی اصغر نساج عصر امروز در آیین افتتاح چهار پروژه مهم شهرداری منطقه ۵ در حوزه فضای سبز، گفت: اولین این پروژه‌ها، پارک هاشم آقا چاووشی است که به مساحت ۵.۵ هکتار امروز به […]

منطقه ۵ تبریز چهار گام دیگر به باغ‌شهر نزدیک‌تر شد
پ
پ

شهردار منطقه ۵ تبریز جزئیات پروژه‌های فضای سبز افتتاح شده در سطح این منطقه را تشریح کرد.
به گزارش تبریز ما، میرعلی اصغر نساج عصر امروز در آیین افتتاح چهار پروژه مهم شهرداری منطقه ۵ در حوزه فضای سبز، گفت: اولین این پروژه‌ها، پارک هاشم آقا چاووشی است که به مساحت ۵.۵ هکتار امروز به بهره‌برداری رسید اما در آینده شاهد افزایش ۴هکتاری وسعت این پارک خواهیم بود.
او ادامه داد: پارک شهدای محیط‌بان، دومین پروژه مهم این منطقه است که در کوی شهید بهشتی به مساحت ۲.۵هکتار احداث شده و با امکاناتی نظیر وسایل بازی کودکان و ورزش، تقدیم شهروندان شد.
نساج با ابراز امیدواری از اینکه مشارکت مردم می‌تواند در توزیع متوازن خدمات شهری موثر باشد، افزود: سومین پروژه ما یک مخزن آب بود که با حذف تانکر به عنوان وسیله آبیاری، موجبات صرفه‌جویی در مصرف آب و ایجاد طراوت در پارک را فراهم می‌سازد.
شهردار منطقه ۵ تبریز با بیان اینکه پارک کودک مرزداران، چهارمین پروژه محیط زیستی شهرداری این منطقه است، گفت: هدف ما از احداث این پارک این است که کودکان زیر ۱۰سال از آن استفاده کنند و بازی‌های بومی محلی در آن اجرا شود.
او تشریح کرد: المان‌ها و نیمکت‌هایی که در این پارک تعبیه شده، مختص کودکان است و مسجدی نیز با معماری مرغوب ایرانی – اسلامی در این پارک احداث شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130577

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.