حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاه فروش بهاره در تبریز برگزار می‌شود

شناسه : 28758 04 مارس 2019 - 13:21 464 بازدید

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه فروش بهاره از ۱۵ تا ۲۶ اسفند ماه به مدت ۱۲ روز در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود.      منطقه آذربایجان شرقی، غلامعلی راستی با اعلام این خبر اظهار کرد: عمده اقلامی که در نمایشگاه عرضه می‌شود […]

نمایشگاه فروش بهاره در تبریز برگزار می‌شود
پ
پ
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه فروش بهاره از ۱۵ تا ۲۶ اسفند ماه به مدت ۱۲ روز در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود. 

  
 منطقه آذربایجان شرقی، غلامعلی راستی با اعلام این خبر اظهار کرد: عمده اقلامی که در نمایشگاه عرضه می‌شود شامل آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش است که با تخفیف ۲۰ درصدی بفروش خواهند رسید. 
  
وی با اشاره به این‌که در نمایشگاه بهاره تبریز کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز و مرغ با نرخ مصوب و سایر کالاها و مایحتاج شب عید با ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود، افزود: از ۲۰ اسفند در این نسبت به عرضه میوه شب عید به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور اقدام می شود. 
  
راستی در خصوص وضعیت برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره در شهرستان‌ها نیز گفت: در هریک از شهرستان‌ها با همکاری اتاق‌های اصناف تعداد قابل توجهی از اصناف اقدام به فروش‌های فوق‌العاده خواهند کرد. 
  
وی کاهش واسطه گری را از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: حضور شرکت‌های پخش و واحد‌های تولیدی در نمایشگاه، کاهش واسطه گری را در پی خواهد داشت . 
  
وی با اشاره به نظارت دقیق و کامل بر روند اجرای نمایشگاه فروش بهاره ابراز امیدواری کرد نمایشگاه امسال بتواند نیاز شهروندان به برخی اقلام ضروری را به بهترین نحو تامین کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.