حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اقامه نماز ظهر عاشورا باحضور باشکوه مردم در تبریز

شناسه : 6887 01 اکتبر 2017 - 10:51 386 بازدید

تبریز ما: نماز ظهر عاشورا باحضور باشکوه مردم و به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبریز اقامه شد. به گزارش تبریز ما، نماز ظهر عاشورا در تبریز به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و با حضور باشکوه و پرشور عزاداران حسینی و عاشقان […]

اقامه نماز ظهر عاشورا باحضور باشکوه مردم در تبریز
پ
پ


تبریز ما: نماز ظهر عاشورا باحضور باشکوه مردم و به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبریز اقامه شد.

به گزارش تبریز ما، نماز ظهر عاشورا در تبریز به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و با حضور باشکوه و پرشور عزاداران حسینی و عاشقان سالار شهیدان در میدان ساعت تبریز برگزار شد.

حضور پرشور نوجوانان و جوانان تبریزی در سوگواری شهادت یاران باوفای سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین اقامه نماز ظهر عاشورا جلوه باشکوهی به آیین‌های سنتی و ویژه دهه اول محرم و روز عاشورا داده است.

آذربایجان شرقی هم همچون دیگر نقاط کشورمان در روز عاشورای حسینی غرق در عزا و ماتم است و دسته جات و هیات های حسینی در هر کوچه و برزنی به یاد شهدای کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) عزدارای می کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.