حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مترو در خدمت رفاه حال نمازگزاران جمعه است

شناسه : 11265 26 ژانویه 2018 - 8:54 226 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، گفت: تجهیز ایستگاه میدان ساعت، در خدمت تسهیل حضور نمازگزاران روز جمعه خواهد بود. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، در بازدید از پروژه مترو، خاطرنشان کرد: از شهرداری و شخص شهردار محترم و دست‌اندرکاران قطار شهری که امکانات مترو را ایجاد […]

مترو در خدمت رفاه حال نمازگزاران جمعه است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، گفت: تجهیز ایستگاه میدان ساعت، در خدمت تسهیل حضور نمازگزاران روز جمعه خواهد بود.

به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، در بازدید از پروژه مترو، خاطرنشان کرد: از شهرداری و شخص شهردار محترم و دست‌اندرکاران قطار شهری که امکانات مترو را ایجاد کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی اضافه کرد: امروز در خدمت استاندار محترم، تونل دوم قطار شهری افتتاح می‌شود که مدت انتظار مسافران را از نیم‌ساعت به یک‌ربع کاهش خواهد داد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که پیش از این، مترو در روز‌های جمعه تعطیل بود، افزود: خوشبختانه با تلاش عوامل اجرایی و راه‌اندازی پله‌برقی،  از این پس این وسلیه در خدمت رفاه حال نمازگزارانی خواهد بود که از شرق تبریز خود را به مرکز شهر می‌رسانند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.