حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قدردانی شهردار تبریز از رئیس دانشگاه علوم پزشکی

شناسه : 56383 20 آوریل 2021 - 15:51 489 بازدید

شهردار تبریز در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن قدردانی از واکسیناسیون تعدادی از کارگران حوزه تنظیف، تداوم روند واکسیناسیون کارگران شهرداری تبریز را خواستار شد. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در نامه‌ای خطاب به محمدحسین صومی، آورده است: از اینکه کارگران خدوم سازمان مدیریت پسماند و حوزه تنظیف در اولویت واکسیناسیون […]

قدردانی شهردار تبریز از رئیس دانشگاه علوم پزشکی
پ
پ

شهردار تبریز در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن قدردانی از واکسیناسیون تعدادی از کارگران حوزه تنظیف، تداوم روند واکسیناسیون کارگران شهرداری تبریز را خواستار شد.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در نامه‌ای خطاب به محمدحسین صومی، آورده است: از اینکه کارگران خدوم سازمان مدیریت پسماند و حوزه تنظیف در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند، قدردان هستیم.
او همچنین خواستار تداوم برنامه واکسیناسیون کارگران شهرداری تبریز شده و اضافه کرده است که از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم در این زمینه اهتمام و عنایت ویژه داشته باشند.
پیش‌تر و از هفتم فروردین ماه جاری، گروهی از پاکبانان شهرداری تبریز واکسن کرونا دریافت کرده بودند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127037

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.