حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واحدهای تولیدی آذربایجان‌شرقی تامین مالی می‌شوند

شناسه : 59689 08 جولای 2021 - 23:51 142 بازدید

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت اجرای فرآیند تامین مالی و رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان گفت: واحدهای تولیدی دارای اولویت از سوی دولت تامین مالی می‌شوند. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی، حبیب امین‌زاده در نشست مشترک با مدیران بانک‌های عامل آذربایجان شرقی، با […]

واحدهای تولیدی آذربایجان‌شرقی تامین مالی می‌شوند
پ
پ

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت اجرای فرآیند تامین مالی و رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان گفت: واحدهای تولیدی دارای اولویت از سوی دولت تامین مالی می‌شوند.
به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی، حبیب امین‌زاده در نشست مشترک با مدیران بانک‌های عامل آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها با تمام توان تلاش می‌کنیم برنامه‌های محوری وزارت صمت در استان را محقق کنیم، افزود: بانک‌ها براساس دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای اعطای تسهیلات به عنوان یکی از شاخص‌های مهم وزارت صمت، حرکت کنند.
وی با اشاره به ضرورت احصای مشکلات بانک‌ها و اخذ استعلام لازم از طریق وزارت صمت، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی می‌توانند اطلاعات خود را به صورت الکترونیکی در سامانه بهین یاب ثبت کنند تا با حذف نیاز سنجی و مراجعات فیزیکی شاهد تسریع و تسهیل در فرایند تأمین مالی واحدهای تولیدی صنعتی و صنوف تولیدی باشیم.
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی بر وحدت رویه در اقدامات و تصمیمات اجرایی در استان تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی در جهت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، سرمایه ثابت طرح‌های در دست اجرا و تسهیلات صنوف تولیدی، در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان به ویژه در زمینه اشتغال و بهره‌وری نقش بسیار پررنگی دارد.
وی از پیگیری اجرای ابلاغیه مرتبط با تسهیلات جهش تولید، تام و رونق تولید ۱۴۰۰ به واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری براساس سامانه هماهنگ، اطلاعات هر سه نوع تسهیلات یاد شده با جدیت دنبال می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب ثبت نام کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130111

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.