حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گل‌محمدی: تراکتور باید بیشتر تمرین کند

شناسه : 9980 25 دسامبر 2017 - 3:16 154 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می گوید: ما یک تیم هستیم سربازانی هم که وارد شدند بازیکنان با کیفیتی هستند و من شناخت خوبی از آنها داشتم و دارم. یحیی گل محمدی پس از دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان در نشست مطبوعاتی گفت: با توجه به نیازی که به امتیازات این دیدار […]

گل‌محمدی: تراکتور باید بیشتر تمرین کند
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می گوید: ما یک تیم هستیم سربازانی هم که وارد شدند بازیکنان با کیفیتی هستند و من شناخت خوبی از آنها داشتم و دارم.

یحیی گل محمدی پس از دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان در نشست مطبوعاتی گفت: با توجه به نیازی که به امتیازات این دیدار داشتیم به خوبی بازی را آغاز کردیم و تقریبا بازی را یک طرفه پیش بردیم. حملات خوبی داشتیم و توانستیم از عمق و کناره‌ها استفاده کنیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. نتیجه خوب و با توجه به شرایط جدول 3 امتیاز حیاتی بود. این از نظر روحی تاثیر مثبتی روی تیم دارد. در کل می توان گفت بازی در زمین حریف بود.

او درباره بازیکنان سرباز اضافه شده به جمع تراکتوری ها گفت:‌ ما یک تیم هستیم سربازانی هم که وارد شدند بازیکنان با کیفیتی هستند و من شناخت خوبی داشتم و دارم. آنها با غیرت هستند و برای پیراهن و تیم‌شان از جان مایه می‌گذارند. بچه‌ها امروز تحت فشار بودند. فشار زیادی از مشکلاتی که بیرون داشتند را متحمل شدند. بازی خوب با این کیفیت و با این فشار سخت است اما بازیکنان ما از پس آن برآمدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم که هرچه داشتند گذاشتند و با توان بازی کردند.

 سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: با سه تا از سربازان چند سال کار کردم آنها شناخت کافی از کار و تمرین ما دارند این کمک می‌کند تا به هماهنگی بهتر برسیم.  بازیکنانی که نیم‌فصل بودند و آنهایی که جدید آمدند همه کمک می‌‌کنند و با وجود مشکلات خوب کار می‌کنند.

او درباره آماده تر شدن تیمش گفت: ما در تمرین موارد مختلف از جمله ضربه چارچوب را هم تمرین می‌کنیم اما اینکه بازیکن در شرایط گلزنی هست و گل نمی‌زند به مسائل متعدد از جمله فشار روحی و روانی و آمادگی بدنی مربوط می‌شود. ما در بازی امروز سه گل زدیم که نتیجه بد نبود اما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم چون موقعیت‌های زیادی داشتیم.

 گل‌محمدی برای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس عنوان کرد: باید حریف را خوب ‌آنالیز کرده و ریکاوری خوبی هم داشته باشیم. برگزاری مسابقات هر چهار روز کار را سخت می‌کند اما بازیکنان ما خوب کار کردند.

 او درباره دروازه بان جدید تراکتوری ها نیز گفت: تست‌ها خوب بود مشکلی وجود نداشت کارت بازی هم صادر شده که می‌توانیم از بازی‌های آینده از او استفاده کنیم.

گل محمدی درباره هواداران تراکتورسازی نیز گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در سرما ما را تشویق کردند همچنین از هیأت فوتبال و مسئولان ورزشگاه که زمین چمن را آماده کردند تشکر می‌کنم که برای این زمین زحمت کشیدند با این برد امیدوارم با روحیه خوبی وارد بازی‌های بعدی شویم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.